
NB Berga
- C/ Pere II, 13, Berga, Barcelona, Espanya
- 938222089
-
Crema bàlsam culet. Carelia
Crema Balsàmica de la marca Carelia, calma i protegeix les zones més delicades del nadó de les irritacions causades per la dermatitis del bolquer amb una mescla bio regenerativa d’ingredients orgànics certificats.
15,50 €Crema bàlsam culet. Carelia
15,50 € -
Llet corporal hidratant. Carelia
Llet Corporal Hidratant de la marca Carelia, per a nodrir, calmar i prevenir les irritacions de la pell. Fórmula sedosa a base d’extractes naturals de civada, oli de cotó, oli d’ametlles dolces, llard de karité i àloe vera. Es pot utilitzar fins i tot per a nadons i nens amb pell atòpica que necessiten una especial cura.
Perfecte per fer un massatge en qualsevol moment i des del primer dia.16,50 €Llet corporal hidratant. Carelia
16,50 € -
Xampú i gel de bany. Carelia
Xampú i gel de bany formulat amb ingradients de’origen vegetal per respectar l’equilibri de la pell del nap buf i l’adult.
12,50 €Xampú i gel de bany. Carelia
12,50 €