La Patumaire

La Patumaire

Condicions del servei

Perquè compris amb tranquil·litat i confiança t’oferim la nostra política de devolucions sense lletra petita.

Tens 30 dies per fer canvis i devolucions de comandes realitzades a través del nostre web. Si vols tornar un article, truca’ns a el telèfon d’atenció al Client 938.222.405 en horari de dilluns a diumenge de 9:00 a 13: 00h o escriu-nos un correu per a  gestionar la devolució.

Condicions per a la devolució:

  • L’article ha d’anar en el seu embalatge original i en perfecte estat
  • El producte ha d’estar sense utilitzar, sense muntar i en perfectes condicions. Incloent accessoris, documentació i embalatge original, en cas contrari el bé patirà una depreciació.

Un cop rebuda la mercaderia als nostres magatzems, i prèvia comprovació de l’estat de la mateixa, es procedirà a el reintegrament del seu import inclòs les despeses d’enviament, que es reintegraran mitjançant transferència bancària i en un termini no superior a 14 dies naturals des de la recepció de la mercaderia retornada.

– He assumir despeses de devolució? En cas de devolució d’articles, la recollida s’hagi d’efectuar en domicili, el cost directe de la devolució de l’article serà assumit pel client segons es recull en la LGCU. Les despeses de devolució de menys de 10 kg són 3,95 € iva inclòs. Si ho prefereix pot fer la devolució personalment al nostre establiment.

 

– Quins productes no es poden tornar? D’acord amb les excepcions a el Dret de Desistiment regulades en el RDL 1/2007, no s’admetrà la devolució d’aquells productes configurats a mida (personalitzats) i, No s’acceptaran devolució de disfresses i complements de carnestoltes que hagin estat usats i que no es tornin en el seu embalatge original. Els Videojocs o altres productes susceptibles de còpia immediata CD, DVD … només s’admetrà la devolució si estan sense desprecintar. Els llibres no es podran tornar. El subministrament de béns que no siguin aptes per a ser retornats per raons de protecció de la salut o d’higiene i / o que hagin estat desprecintats després del lliurament (per exemple: arrecades, tots els articles de bellesa, articles de tocador, cosmètics, maquillatges , neteja personal, accessoris per al cabell, mascaretes higièniques i tots aquells productes d’ús corporal). Només es poden reemborsar articles de preu regular; els articles rebaixats o en promoció no es poden reemborsar.