La Cooperativa - Agrobotiga
- Ctra de Bassacs, 31, Gironella, Barcelona, Espanya
- 621185430
- info@lacooperativa.cat
Condicions del servei
Les presents Condicions han estat elaborades de conformitat amb el que estableix la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació i de Comerç Electrònic, la Llei 7/1998 sobre Condicions Generals de Contractació, el Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, de Defensa de Consumidors i Usuaris i totes les disposicions legals resulten d’aplicació.
Segons el que disposa l’article 71 i següents del Reial Decret Legislatiu 1/2007, de 16 de novembre, de Defensa de Consumidors i Usuaris, recentment modificat per la Llei 3/2014, de 27 de març, disposaràs d’un termini de fins a 14 dies naturals des de la recepció de la comanda, per desistir del contracte sense cap penalització a càrrec vostre, però assumint el cost directe del transport en l’enviament i devolució del producte o productes a La Cooperativa segons els termes i condicions establerts a continuació.
Pot tornar les comandes en els següents casos:
- Si l’embalatge està notablement malmès. En aquest cas indica al transportista que no ho acceptes.
- Si qualsevol dels productes no es troba en bon estat.
En qualsevol d’aquests dos casos, en un període màxim de 14 dies naturals des de la recepció de la comanda, contacta amb nosaltres indicant:
- El vostre número de comanda.
- Quin producte o productes vol tornar i quin problema tenen.
- Què vol que fem: canviar els productes per uns altres o que li tornem l’import de la compra.
Un cop hàgim rebut el seu missatge, li indicarem com retornar la mercaderia. No acceptarem canvis ni devolucions si prèviament no hem rebut notificació. En ambdós casos, La Cooperativa correrà amb les despeses de devolució.
- La devolució s’ha de fer en l’embalatge original, inclòs plàstics i etiquetes, abans de 14 dies naturals des de la data de lliurament.
- No s’acceptaran devolucions quan la mercaderia que ens arribi no es trobi en perfectes condicions, és a dir, no s’acceptaran si els productes han estat utilitzats, alterats i/o manipulats.
- Si per qualsevol altra raó diferent de les anteriors no quedés satisfet, pot tornar qualsevol dels productes. En aquest cas, un cop rebuda la mercaderia, en el seu embalatge original i en perfectes condicions, procedirem al reintegrament de l’import corresponent a la mercaderia de la seva comanda. No obstant això, tingues en compte que els costos de transport, tant de l’enviament com de la devolució aniran a càrrec seu i que teniu un màxim de 14 dies naturals des de la recepció de la teva comanda per contactar amb nosaltres i comunicar-nos el problema. Ens posarem en contacte amb per buscar una solució satisfactòria i indicar-li els passos a seguir.
Si la seva comanda encara no ha sortit dels nostres magatzems, contacta amb nosaltres indicant el seu número de comanda i els canvis que vols fer.
Els productes s’hauran d’enviar a la següent adreça:
La Cooperativa