NB Berga
- C/ Pere II, 13, Berga, Barcelona, Espanya
- 938222089
Condicions del servei
NB BERGA-PUIGCERDÀ política de devolució
Gràcies per comprar al Nap-buf!
Oferim reemborsament i / o canvi dins dels primers 14 dies de la teva compra. Si han transcorregut 14 dies o més des de la teva compra, no se’t oferirà un reemborsament i/o canvi de cap tipus.
Condicions per reemborsaments i/o canvis
El teu article ha d’estar sense usar i en les mateixes condicions en què el va rebre.
El producte ha d’estar en l’embalatge original.
Per completar la teva devolució, requerim un rebut o comprovant de compra.
Només es poden reemborsar els articles de preu regular; els articles d’oferta o promoció no es poden reemborsar.
Canvis (si és aplicable)
Només substituïm els articles si estan defectuosos o danyats. Si necessites fer una devolució envia’ns primerament un email a (adreça de correu electrònic) i t’indicarem com procedir.
Pots personar-te directament a la botiga física
En cas de fer la devolució mitjançant l’enviament, les despeses de devolució seràn a càrrec del client.
No s’abonen les despeses d’enviament
No es reemborsarà
L’article que no es trobi en el seu estat original, estigui usat, danyat o en falti alguna part.
Qualsevol article que es retorni més de 14 dies després del lliurament.
Procés de reembossament
Una vegada que es rebi i inspeccioni la teva devolució, t’enviarem un correu electrònic per notificar-te que hem rebut el teu article retornat. També et notificarem l’aprovació o el rebuig de la teva reemborsament.
Si és aprovat, llavors es processarà la teva reemborsament i s’aplicarà un crèdit automàticament a la targeta de crèdit o mètode de pagament original, en uns dies.
———————————————-
POLÍTICA DE DEVOLUCIONS
1. EL PRODUCTE REBUT ÉS INCORRECTE, ESTÀ DANYAT O DEFECTUÓS
La nostra Política de devolucions és molt senzilla. Quan rebis la teva comanda hauràs inspeccionar-la per verificar que la comanda és correcte, sempre abans d’obrir i consumir els productes. Si ha rebut una comanda incorrecte, o els productes es troben danyats o defectuosos, si us plau accepti les nostres disculpes en primer lloc. Aquests casos són molt poc freqüents, tot i així, intentarem solucionar aquest problema el més aviat possible.
Per rebre el reemborsament o reemplaçament de productes, hauràs de tornar la comanda o producte en les mateixes condicions en què ho vas rebre i, dins dels 14 dies següents a el dia que el vas rebre.
2. QUÈ FER PER RETORNAR UN PRODUCTE
Contacta amb nosaltres de manera ràpida i segura, mitjançant trucada telefònica o via e-mail, facilitant el teu número de comanda, el producte a retornar i la raó per la qual es realitza aquesta devolució. Et confirmarem la direcció a la qual hauràs d’enviar l’article en qüestió. Si us plau, empaqueta l’article de manera segura i inclou dins el paquet el teu número de comanda, nom i adreça completa. Si us plau, inclou també el rebut o justificant d’enviament quan ens tornis el producte.
Qualsevol producte enviat de tornada és responsabilitat de l’usuari fins que arriba al nostre establiment. Per això, assegura’t que tornes el producte usant un mètode d’enviament segur. Les despeses d’enviament van a càrrec del client. Si ho prefereix pot fer l’entrega personalment el nostre establiment.
3. COST D’ARTICLES RETORNATS
Si us plau, només retornarem els costos d’enviament d’aquelles devolucions per comandes erronis, així com de productes que es trobin danyats o defectuosos.
5. QUEIXES I RECLAMACIONS
Si no estàs satisfet amb el mètode que hem aplicat per gestionar la teva devolució o reemplaçament de qualsevol producte, si us plau us preguem accepteu les nostres disculpes.
Estarem encantats de buscar solucions alternatives per resoldre qualsevol incident, agraint el contacte directe amb nosaltres a través dels següents vies:
telefon: 652091215
email: montnapbuf@hotmail.com