Òptica Caballe
- Ps Pau, 14, Berga, Barcelona, Espanya
- 938220765
Condicions del servei
Política de devolucions 1. PRODUCTE REBUT INCORRECTE, DANYAT O DEFECTUÓS Quan rebis la teva comanda hauràs d´inspeccionar-la per verificar que la comanda és correcte. Cal fer-ho abans d´obrir el producte. Si el producte és incorrecte o es troba danyat o defectuós, accepti les nostres disculpes. Aquests són casos molt poc freqüents. Per rebre el reemborsament o reemplaçament de producte, haurà de tornar la comanda amb el producte amb les mateixes condicions en les que el va rebre. Cal retornar-ho màxim 14 dies després d´haver rebut la compra. 2. QUÈ FER PER RETORNAR UN PRODUCTE Contacta amb nosaltres mitançant via e-mail o telefònicament, facilitant el número de la teva comanda, el producte a retornar i el motiu de la devolució. Et confirmarem l´adreça on s´haurà d´enviar l´article en qúestió. Cal empaquetar l´article de manera segura incloent dins el número de la comanda, el rebut o justificant d´enviament , el nom i adreça quan retornem el producte. Qualsevol producte retornat és responsabilitat del comprador fins que arribi al nostre establiment. Les despeses d´enviament van a càrrec del client. D´altra manera, si ho prefereix pot retornar el producte personalment al nostre estababliment. 3. COST D´ARTICLES RETORNATS Nomès es retornaràn els costos d´enviament d´aquelles comandes que siguin errònees, així com de productes que es trobin danyats o defectuosos. 4. QUEIXES I RECLAMACIONS Si no estàs satisfet amb la gestió de la teva devolució o reemplaçament de producte, accepteu les nostres disculpes. Buscarem solucions alternatives per resoldre qualsevol incident,agraïnt el contacte directe amb nosaltres a través del telèfon 93 8220765 o via mail opticaballe@hotmail.com